من فکر میکنم داشتن کتابخونه ی بزرگ چیزی بیشتر از یک نمایش نیست . اونقدر کتاب های جدید خوب یا کتاب های قدیمی و خونده نشده وجود داره که فرصت چندبار خوانی کتاب های قدیمی نباشه ..اگر هم چنین فرصتی دست بده به اندازه یک بازه ی زمانی چند ساله طول میکشه .پس به جز چند کتاب مرجع و یا چند کتاب دوست داشتنی که همیشه ورقشون میزنیم، فایده ی نگهداری بقیه این کتاب ها چیه ؟به نظرم کتابخونه ی ساکن اصلا کتابخونه ی قشنگی نیست..از طرفی خیلی ها قدرت خرید بعضی از کتابا رو ندارند یا اصلا از وجود همچین کتابی خبر ندارند . شما میتونید این کتاب ها رو با یه لبخند بدستشون برسونید و از همین راه دنیای بهتری پر از آدمهای کتابخون بسازید.. و میدونید ؟ خودتون هم از طریق برگشت همین فرآیند بدون هیچ هزینه ای صاحب موقت کتابای جدید و دوست داشتنی بشید :)حالا برای اجرایی کردنش چیکار میتونیم بکنیم ؟راه اول : یه نگاه به کتابایی که دارید بندازید و به این فکر کنید که این الان میتونه تو دست های کدوم یکی از عزیزانتون باشه؟ پدر ، مادر ، برادر ، خواهر یا یه دوست و همکلاسی فرقی نمیکنه..با توجه به محتوا بهترین مخاطب کتاب رو پیدا DogVille...
ما را در سایت DogVille دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 201 تاريخ: سه شنبه 21 دی 1395 ساعت: 15:07